Halva dagen har gått...

Idag har det varit full rulle tills nu, varit & handlat de flesta julklapparna,
en amningsbh till mig utan en förbannad bygel som trycker överallt ,
lite till Ängla från apoteket mm .
Avslutade med en god bakad potatis på Graffiti.
Älsk åkte precis till jobbet & lillan ligger & sover.
Hon fick precis semperdroppar & advitamin , hon verkade inte tycka det smakade gott iallfall ;)
Nu ska jag läsa lite bloggar & koppla av , läsa tidningen om jag hinner i lugn & ro.
Sen blir det slå in julklapparna & plocka undan lite.
Ska ut på promenix senare också , uscha , HATAR att gå i mörker , obehagligt .

Ikväll ska jag bara mysa med snoris , sen mysa med gubben när han kommer hem i natt.
Imorgon ska vi bara vara hemma & ta det lugnt , städa lite men främst av allt bara
slappna av & ha det skönt :)
Torsdag antar jag blir lite mer julklappsinköp ...
Fredag ska Linn på pyjamasparty hos min lillasyrra så jag & Ängla åker med
så umgås vi med mamma & pappa , slippa sitta hemma en fredags kväll själva ;)
Så kommer Danne & hämtar oss där när han slutar & så blir det dit igen dagen efter
för att hämta Linn.

Nyår är även spikat nu , jag, Ängla & Sina ska vara hos mina föräldrar,
ja Danne kommer ju när han har slutat sen , han jobbar roligt nog kvällen då ,
men ioförsig jobbar han på självaste julafton med men tack & lov dagen.

Jaja , skriver lite mer sen , nu ska jag läsa lite om vad andra bloggat om idag :D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?