Hemma bäst.

Nu är vi hemma igen, blev en runda på IKEA sen en sväng till svärmor & lite så .
Sötungen sov hela tiden tills vi kom till hennes farmor , då var det dags för mat ;)
Hon hade på sig en superfin liten klänning innan , men spydde ner hela sig själv strax efter.
Så innan vi kom iväg fick det tvättas av & bytas kläder.
Igår kom det samma , en rejäl kräk över hela mig .
Måttligt obehagligt när det kommer så mycket men ja , sånt händer ju .
Sen har hon varit rätt täppt i näsan men nu så börjar det släppa efter lite koksalt & rensning .

På IKEA blev det iallfall ett köksbord , inget speciellt utan bara ett som är mindre
eftersom vi hade ett enormt här hemma .
Dörrmattor & badrumsmatta , lampa & lite annat.
Sen åkte vi till svärmor direkt , tog en kopp kaffe & snackade.
Även ordnat så vi ska skriva faderskaps & vårdnadspapper på min födelsedag också;)
Nu är man äntligen hemma igen , älsk håller på att montera upp bordet & Ängla sover.
Så jag får ju passa på att blogga lite .

Känns som man missar att skriva om massa som hänt , men det kommer väl dyka upp
lite sånt snart , ju mer hjärnan vaknar upp så .
Kan ju iallfall upplysa er om att jag gått ner 15 kg på 1 vecka ,
hade väl gissat på lite mindre eftersom jag knappt kunnat gå alls & äter som en häst.
Får på mig mina skor utan problem , ett bra tag sedan det gick ,
all vätska börjar gå ner överallt , numera ser jag inte ut som världens fetaste i ansiktet.
Utan börjar känna igen mig , jag har anklar & vrister , magen börjar försvinna .
Herregud , att få bli sig själv igen är underbart.
Men så är det allt detta ömma & onda som stör , hade faktiskt kunnat ta ett par förlossningar
på raken än detta nu efter.
Hur länge har man ont ? Ni som fött kanske kan hjälpa mig med att bli lite klokare.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar, har missat det helt dom senaste dagarna nästan.
Så jag har en hel del att ta igen :)
Hörs senare & då kommer det bilder också .








Postat av: Anonym

Jag missade dig på Ikea =/

2008-11-04 @ 17:43:29
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan och Grattis till lilltjejen!

Jag hade ont i ungefär två veckor eller något sånt efter att jag födde min dotter, men det beror nog på hur mycket och var man spricker men det går över ganska snabbt!

Ha det bra och lycka till med nya familjemedlemen!=)

2008-11-04 @ 19:28:17
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Postat av: camilla

jag utmanar dig! kolla bloggen

2008-11-04 @ 19:54:57
URL: http://caamillakarlsson.blogg.se/
Postat av: Fia

Grattis igen till din lilla söting.

Har jag missuppfattat detta men bor du i Åstorp?

Jag hade ont i ca två veckor efter Nova men det är nog mkt individuellt.



kram

2008-11-04 @ 21:49:18
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?