Jag är lagom kass på detta.

Skulle ju som sagt skriva om förlossningen mm , har inte kommit så långt än.
Hjärnan & jag går inte hand i hand .
Just nu ligger vår lilla ängel & sover på pappas bröst.
Hon har varit trött som attan idag , sovit & ätit .
Men det har varit full rulle sedan hon kom så det är ju inte så konstigt.
Nu blir det dock ett par dagar med lugn & ro , det behöver vi alla.
Men släkt & vänner har träffat tösen så det är ju lugnt , nu är det dags
att dra ner på tempot & bara försöka njuta , slappna av & återgå till att bli människa ;)
Enda jag saknar nu är en våg jävel , hade iallfall gått ner 9 kg 2 dagar efter hon blev utploppad,
inget vidare , gick ju upp 35 kg om man räknar från innan graviditeten .
Men ska väl inte stressa upp mig över vikt & sånt nu . 
 
Måste ju bara säga att vår dotter är det vackraste jag någonsin skådat ,
man blir så varm innuti av att se på henne & kan knappt fatta att hon legat &
plågat mig i 9 (10) månader , ut kom hon så underbar & allt är som bortblåst
av hur man led av att vara tjock .
Nu efter är man ju också helt förstörd i kroppen men det gör mig ingenting.
Jag har fått det mest värdefulla som går att få , ett barn !
Älskar henne så det värker i hjärtat , hon är helt enkelt perfekt ♥








Postat av: Lisa

Hon är helt underbar!



Jag gör inte såhär ofta så du behöver inte vara orolig. :) Jag vet viktcoacher som kan tipsa om att fasta under några dagars tid för att rensa kroppen osv. Jag gör detta när tillfälle ges, när jag mår som jag gör men tro mig, jag kommer att börja käka massa igen ;D Det pågår inte länge!

2008-11-01 @ 15:44:30
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Beetty

ååh så sött du skriver =).. man har en så speciell kärlek till sina/sitt barn, som inte går o beskriva egentligen, man är ju så lycklig! =)

2008-11-01 @ 16:42:12
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: mimi

jag kanske tjatar men jag är så glad för er skull. <3 ni har fått världens finaste barn och du mår bra! det är viktigt för mig. att DU mår bra!

2008-11-01 @ 19:48:12
Postat av: Natha

Japp det är varannan vecka som gäller för oss!



Men ja, allt ordnar sig på något vis och så länge man ger honom kärlek å mat är ju inte leksaker allt. Det är ju minst lika kul att leka med mammas kastruller ;)

2008-11-01 @ 22:48:12
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: LAJSA.NET

Jag måste hålla med! Hon är det finaste jag sett :)

2008-11-02 @ 08:21:23
URL: http://lajsa.net
Postat av: Beetty

ååh vad fin blogg du har =)..

nej verkligen inte, man kan inte få nog av sina älskade barn.

Hoppas ni har det bra? går de bra med amning och så?

2008-11-02 @ 12:45:10
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?