Jodå

Jag lever & så , men har inte haft tid till att blogga.
Uppdaterar imorgon .
Just nu har jag nada lust för jag har förjävligt dåligt samvete för jag har fått ge
snoris ersättning för pattarna inte vill som jag , eller snarare dom är så misshandlade
att jag lipar när hon ska ammas , vilket leder till att jag spänner mig & inte tillräckligt
med mjölk kommer.
Hallå dags för mig del att lägga ner duktighets fasonerna ,
känner mig som en kass mamma rent utsagt,
MEN vill bara tillägga att jag inte ser så på andra som ger,
men jag sätter sådana krav & tankar på mig själv så det är därför.
Vi får se,  hon är mätt & belåten & det är huvusaken.

Skriver mer imorgon efter vi varit på BVC.








Postat av: jessica

usch, förstår verkligen hur du känner med ammningen. var inte så längesen jag var där själv. Och grät floder över ammningen och tvingade mig själv att iaf amma en gång om dagen. Men du är Absolut ingen dålig mamma för det. Det viktigaste för Ängla är ju att hennes mamma mår bra, för då mår hon också bra. Jag vet att detta låter jätte tråkigt och gör ont ända in i själen. det tyckte jag också verkligen det gör en bara mer ledsen, bara tanken på att sluta. Men tänk bara på att du inte tvingar dig själv till att amma för mycke om det gör ont. jag gjorde misstaget och därmed kom det blod och infektion. Ängla kommer alltid tycka att du är världens bästa ändå. vare sej du ammar eller inte. Hoppas det löser sig för dig. lycko Kramar.

2008-12-01 @ 00:25:52
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är INGEN dålig mamma, Aleex!

2008-12-01 @ 01:12:54
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?