Julklappar & misshandlade boobs.

Hej !
Varit iväg hela dagen fram tills älsk skulle till jobbet.
Handlat klart alla julklappar nu , riktigt skönt att slippa tänka på det nu.
Sen blev det en jacka till älsk , lite kläder till mig & sån amningsnapp & kräm till boobsen.
Lillan har tuttat så mycket så jag har ont som satan , hon har rätt tag & så men
ja , illa har det gått ändå.
Hon verkade tro det var en napp med mjölk i , men fick ta bort skiten sen ,
hjälpte väl pyttelite iallfall.
Mina boobs är misshandlade förtillfället om man säger som så.

Sen har vi haft skrikkalas & hon har inte varit nöjd med någonting.
Nu är hon hyfsat lugn men hon växlar var tionde minut förtillfället.
Min sessa ;)
Kräkkalas också för hon åt längre än vanligt med det där skyddet , hon trodde väl det var nappen .

Ska försöka få lillan att sova för det märks hur trött hon är .
Blir fler inlägg senare när Ängla somnat & jag har tid över.
Om jag orkar blir det slå in alla grejer vi köpt också .








Postat av: jessica

Hej, Köp PureLan salva på apoteket. (tror det finns utan resept.) annars be om det på BVC. Det är bra för brösten att ta på efter ammningen och torkas av innan nästa amning. vårdar känsliga eller torra bröstvårtor. Den funkade på mig med Nellie. så det är ju värt att testa iaf. Lycka till ! och hoppas det blir bra. så det inte slutar som med mig, jag fick allt man kunde så på brösten sår,inflamation,mjölkstockning och svamp osv, så blev tvungen att sluta efter en månad denna gången. Och det känns inte kul , för amma vill man ju så länge det går. Kram

2008-11-26 @ 22:46:06
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åh jag hade blåsor å grejor. Köpte en sån där extra tutte i plast :P som man la på :D ahha

2008-11-27 @ 10:20:18
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ahaaa, de kanske är sån duhar :D

2008-11-27 @ 10:20:44
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: beetty

Ja de med att de ska snutta fy fan, Tlema va likdan.. =). men de är ine för evigrt som tur är :)..

så söta ni är. hii

2008-11-27 @ 11:34:41
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Kit Kjellerup

Jag märkte detta idag, hehe! Men tack ändå .

2008-11-27 @ 13:36:54
URL: http://kitkjellerup.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?