Krut i mannen här hemma.

I natt har jag sovit riktigt dåligt & fått glo på tråkiga tvprogram.
Ängla har sovit bra som vanligt , härligt det !
I morse låg hon vaken & kollade med sina stora ögon på oss.
Vände sig från rygg till mage & blev skit frustrerad för hon inte kom runt en gång till ;)
Just nu ligger lillan här och sover bredvid & älsk städar.
Jag ska pumpa boobsen , eller ena iallfall , tror jag har lyckats åka
på mjölkstockning i det , för ont som fan & några knölar har jag .
Men har så överdrivet mycket mjölk så det är sinnessjukt.
Sen ska jag vika in alla kläder som blivit tvättade idag.
Jaha nu vaknar mitt lilla matvrak så hon ska få lite mat ,
så kommer det bloggas & lägga upp bilder efter det .








Postat av: Lisa

Ängla är grymt söt på bloggvisningsbilden :)

2008-11-05 @ 13:31:15
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Nathalie

HAHAH mjölken va ju värst. Råkade typ spruta lillen i ögat å näsan å typ äverallt :P De bara sprutade ut! Helt sinnessjukt :P Å mjölkstockning fick ja med. Tyckte de hjälpte att pumpa och massera knölarna lite.

2008-11-05 @ 23:18:22
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?