Lite mer tjöt bjuder jag på.

Jag har egentligen inget att skriva men är förbannat uttråkad & bloggen får bli lidande haha.
Ängla sover gott än , herregud , vår lilla lugna tjej har visst kommit tillbaka.
Vilken helomvändning får man ju säga.
Igår kväll skrek hon nästan 5 timmar var & varann minut , ikväll har hon inte yppt ett ljud.
Såhär lugn har hon inte varit på en vecka !
Jag tror nog allt det är dropparna som har gjort sitt , vi får väl se
hur kommande kvällar ser ut.
Nu kan jag bara ana att hon kommer ha piggelin timmar inatt istället,
men ja, det är inte hela världen faktiskt.
Snart kommer hon nog vakna för mat kan jag tänka mig , snart 4 timmar sedan hon åt.

Jag är pigg som tusan , men samtidigt övertrött.
Men vi får väl se när jag hoppar i säng , blir jag inte helt utvilad
imorgon vet jag ju faktiskt att jag ändå har chans att ta igen det imorgon när vi är hos mina päron.
Mamma kommer väl ta lillan & säga åt mig att jag kan lägga mig en stund.
Man får ju inte vara dum utan passa på när man har chansen.
Avlastning behöver alla oavsett , för när älsk är hemma går jag ju inte & lägger mig dumt nog ;)

Nu vaknade hjärtat , så nu får jag ta henne .








Postat av: Lisa

Aleex, jag kommer ner den 4:e December. :) Lust att ses under de 2 veckorna jag är nere? Om du orkar!



Förresten jätteroligt att se en bild på er :D <3 Fina!

2008-11-28 @ 00:57:41
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?