Lite sällskap :)

Snart kommer syster hit , inte träffat henne sedan Ängla föddes , så
imorgon är det en månad sedan !!
Saknat henne sjukt mycket vill jag lova så det ska bli jättekul att hon kommer.

Ängla har precis fått mat & ligger nöjt här bredvid ,
hör & häpna hon har inte skrikig något , peppar peppar .
Kanske har semperdropparna redan börjat ge effekt?

Nu ska jag gosa lite med mitt hjärta <3








Postat av: Nathalie

Uffa, kommer ihåg blåsorna=( hade t.o.m blodblåsor =( ajajajaj. Smörjde på som tusan med sån kräm!

2008-11-27 @ 21:00:47
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?