Lördag.

Godmorgon !
Varit vaken ett tag redan men får ju passa på att blogga nu när ALLA andra sover
( ink. djuren ) , precis pratat med mamma & sitter som ett frågetecken
om min bror & hans nya flickvän kommer ner till Skåne idag eller inte,
han vet man aldrig med så lite halv knäpp blir man allt.
Vi ska iväg på middag idag också & jag vill gärna hinna träffa honom med
eftersom man inte ses så ofta & vet aldrig när nästa gång blir för han har femhundra bollar i luften ;)¨

Nu ska jag ta mig lite kaffe & lägga mig hos Älsk & Ängla.
Fortfarande skittrött , men sovit rätt bra inatt , vid 5 tiden ville lillan ha mat,
sen skulle det bytas blöja men det fick pappa göra , för jag kom inte ur sängen
för det onda skitet.
Ha , nu hör jag allt att den lilla har vaknat , lite öh öh bara.
Hon kan sova som en stock men så fort jag ska blogga vaknar hon ;)








Postat av: Anonym

Halkade in här, vilken fantastisk snygg blogg och du, grattis till din söta dotter!

2008-11-08 @ 15:13:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?