Så var det Onsdag.

Godmorgon !
Precis ätit frukost så nu halka jag in här.
Ängla sitter i babysittern & kollar på mig med stora ögon , sen får hon syn på Sina & Sims
som är roligare att titta på .
Samtidigt låter hon "mm mm mm" för nappen är i munnen haha.
Idag ska jag städa det sista som jag "glömde av" igår .
Blev ju Väla , sen hem & göra tacos , efter det orkade man ingenting.
Så ska strax ta tag i den sista röran , sen ska vi ut & gå .
Måste fixa massa papper också , trist som satan så jag bara drar på det,
men det är ju bara att sätta fart.


Ikväll ska Linn sova här också , så Älsk ska hämta henne på vägen hem :)
Sen kommer hon igen på Fredag .

Får skriva lite senare , mitt skogstroll börjar bli lite uttråkad för katten gav sig iväg .








Postat av: Anonym

Ni verkar ha det bra :) Får ta och träffas när jag kommer ner sen och du är förmodligen piggare då :)



Ängla är perfekt ;)

2008-11-19 @ 12:13:45
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?