Bm besöket.

Sfmått ; 34 cm
Hjärtljud ; 130-139 slag/min
Blodtryck ; 120/80



Kl. 11 var det dags för kontroll hos barnmorskan.
Hade + 1 i urinen , men det behöver inte vara något sa hon ,
så det är ju inget att hänga upp sig på .
Blodtrycket samma som förra veckan , likaså med sfmåttet.
Provsvaren hade också kommit & det var inga konstigheter där heller
vilket var super skönt :)
Sen så var Ängla fortfarande liiite ruckbar men nästan fixerad,
dock sa bm att hon hade inte så stort huvud & mitt bäcken kan ha öppnats så mycket
att det är därför hon kunde rucka på lillan lite .
Sen uppskattade hon att hon väger runt 3 kg nu så ;)
 
Blir iallfall att vi fortsätter träffas en gång i veckan istället för varann
bara för att hålla koll på svullnad,blodtryck mm.
Helt ok för min del .
Så nästa Onsdag ska vi dit igen .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?