Dagen som gått hittills..

Kan börja med att tala om att jag tillslut slumra till igår kväll,
väcktes av att Älsk kom hem runt 01.15 , sen var jag pigg & vaken till 3 tiden .
Snacka om att kroppen är helt omställd .
Dock var jag rätt pigg i morse när klockan ringde , trodde jag skulle vara svintrött men icke.
Sen vid 11 var vi ju hos barnmorskan , sen blev det kaffe hos svärmor & vila en stund
innan min gubbe åkte till jobbet.
Precis fått i mig lite mat från igår , satt gott i magen .
Nu ska jag bara ta det lugnt & försöka somna till kanske ,
behövs för jag är totalt slut i kropp & huvud just nu känns det som .
 
Ringde fk innan också , får beslut om sjukpenning senast nästa vecka ,
sen så fick hon lägga en påminnelse på ärendet om att jag begärt föräldrarpenning
för det har dom inte tagit i tu med än & det har gått 4 veckor som deras handläggningstid är !
Nu hoppas jag det kan komma igång så jag slipper bli gråhårig över att inte få mina pengar.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?