Dagen ...

Har ju varit hos barnmorskan som tidigare nämn ,
förbi Dannes mormor & lämnat Donny , så fick vi träffa lilla Kevin ( Sandra & Nicklas pojk )
Så liten & söt , stackarn hade feber & jag längtar ännu mer efter vår lilla tjej !
Åkte ut till mina föräldrar & hämtade både kameran & videokameran så det är fixat.
Nu har min käraste bestämt att det ska packas till förlossningen/bb ;)
Påvägen hem blev det en sväng till Johan & Carro , lite kaffe & tjöt,
sen fick vi låna deras massagegrej man sätter på en stol , för min rygg är pannkaka.
Så nu sitter man här med go massage i ryggen .
Älsk är ute med Sina & traskar så jag får roa mig med att blogga & läsa lite .
 
Har enormt ont just nu , både förvärkar & av foglossningen.
Kryper i hela kroppen på mig .
Jaja , det dröjer nog inte länge till enligt min magkänsla.
Vi får se vem som gissar närmst , lite olika gissningar.
På fredag ska älsk hämta vagnen efter jobb , den har redan kommit
men vi har inte fått någon avi , bussgods är roliga.
För vi ringde företaget idag eftersom det stod att beställningen var under behandling,
vilket panik jag fick , trodde inte den var skickad men jodå,
den har varit i HBG sedan i Måndags .
 
Ja , förresten ringde jag FK för att kolla så mina papper kommit fram & visst hade dom det,
även noterat att min ärende ska behandlas OMGÅENDE för jag saknar ersättning,
så det kanske finns lite hopp ändå ?
Men det vågar jag inte tro på ändå eftersom dom inte är snabbast i världen.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?