Dagens första inlägg .

Blev lite sent idag , men sånt som händer.
Vaknade & var svin sur på min kära sambo inatt för han var irriterande enligt mig ,
det vill säga att jag sov gott & han väckte mig genom att tända sänglampan mm.
Men att hunden skällde reagerade jag inte på ?
Sovit riktigt dåligt som vanligt resten av natten , ont överallt har jag också .
Känns som man inte fått sova ordenligt på flera år .
Gick iallfall upp vid 10 tiden & fixa kaffe , hade tänk låta gubben sova vidare
men han vakna så vi käka frukost & slöa ett tag innan vi åkte ner till Apoteket
för att hämta insulin till honom & novaluzid till mig .
Blev ju nartuligtvis ett stopp på OJ för lite godis & käk.
Annars har vi inte gjort ett skit , ätit lasange & sen bara haft det slappt.
När älsk åkte somnade jag & vaknade nästan precis .
Känner mig riktigt seg & hade nog kunnat sova ett tag till ,
MEN då sover jag inget i natt kan jag tänka mig .
 
Ska snart göra mig lite gröt tänkte jag & fylla på energiförrådet.
Kaffe skulle inte heller sitta fel ?
Låter superbra , kaffe,gröt & godis ;)
Nej nu ska jag läsa lite bloggar !








Postat av: Natta

När jag vaknar irriterad på min sambo är de för han taffsar i sömnen :O då får han en armbåge både här å var :D

2008-10-15 @ 20:40:34
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?