Dagens stora minus.

Sedan sambon lämnade mig här hemma har det bara gått käpp rätt åt helvete..
Jag är en väldig pessimist idag & insåg varför först nu ;
Försäkringskassan ringde , mina sjukpengar lär INTE dyka upp denna månaden
eftersom det ska utredas & ha sig eftersom ingen vet om jag anses anställd eller arbetslös,
vad jag ska ha i sjukpenning i såfall mm .
Jävla sopprötter , kan dom inte bara klassa mig som arbetslös & ge mig lägsta peng
så man kan slippa gå med en klump i magen?
 
Som tidigare nämn bråkade micron med mig , nu bråkade kaffet med mig genom att
vara slut , så jag fick öppna ett nytt paket MEN det var det gröna & inte det röda Zoegas,
jag ville ha det röda , inget annat men fick snällt sätta på en kanna med bajskaffet.
Har inget emot det annars men just nu är jag bestämd.
Sen var bitsockret slut så jag fick använda strösocker , uuuuh.
Jag är rena klagomuren idag & inget duger .
Nu sitter jag här gråtfärdig över att min kaffe inte är lika gott som det kunde varit ;)

Nej , snälla någon ge mig tillbaka mig själv & driv ut hormondemonerna som tagit över

& gjort mig till en fjantig typ med överdrivet mycket känslor !









Postat av: LAACY

men va jobbigt att ha gått upp så mycke, själv hoppas jag på att inte gå över 20 kg ..

fostermamma gick ju upp 50 kg på sin senaste gravditet förra året och utan havandeskapsförgiftning .. tycker man borde väga så man iaf har koll på hur mycke man går upp m.m .. de kan ju vara intressant också liksom ..

2008-10-16 @ 20:32:31
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

oj då men får hoppas att du inte har drabbats av de då! iof så kan de vara skönt om bebisen kmr lite tidigare men de är ju gsnska riskfyllt också ..

aaa självklart måste man ha viljan till de men orken också, kmr ju bli ¨väldigt mycke de första veckorna och man kmr säkert bli jättetrött. jag har fått tipset om att amma minst 4 5 månader så kankske man går ner lite extra men de är ju inte alla som vill eller trivs med de.

tänkte fråga hur du kmr göra med sina när du är hemma med bebisen? med promenad och så .. kmr du gå ut med vagn och så ?

2008-10-16 @ 21:15:55
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Mimi

Jag är stark jag vet, men just nu är jag i en svacka! Vad jag än gör, så vet jag att jag kommer att må bra igen! Behöver bara en liten paus. Tack för att du bryr dig!

2008-10-16 @ 21:22:18
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?