Duktiga jag är ;)

Precis bytt försäkring på Sina , kan ju säga att det sparas in ca 2000-3000 kr på att byta.
Värre är det med katten , vet ju inte hur gammal han är , hur ska man då teckna någon?
Det löser sig väl antar jag ...
Just nu ligger Sims i knäet på mig & gosar för fullt , Sina ligger & snarkar som ett svin också.
Är rätt uttråkad just nu , sådär "jag-saknar-älsk" sjuk just nu ;)
Tur det finns Familjeliv , man får sig alltid goda skratt åt de olika forumtrådarna.
 
Kan även upplysa om en rolig sak , mina bristningar på magen har redan
börjat försvinna , blekna & ja , helt enkelt slippa irritera mig .
En del är ju där men det är påväg bort rätt bra .
Förväntade mig ju knappast att dom skulle blekna redan .








Postat av: Carro

Får jag fråga vad det är för försäkring? Tycker Alices försäkring är dyr... Har den från Agria som ska täcka allt, runt 250kr i månaden betalar jag

2008-10-13 @ 21:58:13
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?