Ett sista inlägg för i kväll/natt.

Jaha , än är man vaken .
Irriterande när man inte kan sova fast man borde & behöver.
Kommer vakna äckligt tidigt imorgon som vanligt för att sedan somna om
& inte känna mig det minsta utvilad.
Känns som det är rätt vanligt såhär i slutet när man är på tjocken.
Inget roligt på tvn heller , varför kan dom inte ha massa roliga serier om nätterna för istället
för allt annat piss & blä dom visar ?
Nej nu ska jag lägga mig med Sina & Sims .
Båda ligger helt utslagna i sängen , så nu ska min kära mage klättras på ,
för det älskar katten , jag är tydligen en perfekt sovplats & Ängla verkar
leva loppan när katten tassar runt där , men nu verkar det som lillan sover dock.
Får väl få liv i henne också , så är det lite roligare haha.
SNART kommer älsk hem också

( Haha , precis när inlägget skulle publicerad kom den efterlängtade )









Postat av: Lisa

Göttmos :D Sov så gott, pinglan!

2008-10-17 @ 01:33:54
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LAACY

a just de! de kmr ju vara vinter då haha aa så långt har jag tänkt =P

näemn jag tror de kmr gå, som du säger så förbereder man den nu haha, korta men många promenader ut och in, sen får killen ta en långis med hunden efter jobbet och ta igen =P de kan ju gå ..

haha aa vi kom igång nu inatt, bara sopor sortering och dammsuga så är de klart =D wihoo

2008-10-17 @ 05:11:07
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: sarah

usch ja, vet precis vad du menar med att man inte får tillräckligt med nattsömn.. man hittar aldrig den där perfekta sovpositionen heller för den delen. hoppas allt är bra med dig annars! :)

2008-10-17 @ 15:21:43
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?