Fredagskväll.

Har tillbringat eftermiddagen hos svärmor med Linn ,
vi blev bjudna på käk också , vilket inte satt helt fel.
Så nu har vi tittat på lite barnprogram & ätit godis ,
nu spelar lilltjejen lite innan Idol börjar .
Får se vem som åker ut idag , inte följt det direkt men kul är det ändå.
Imorgon blir det upp i tid då också , fast det är ju inte direkt något större
problem för min del eftersom jag inte kan sova så mycket.
Iväg på dans & sen ut till mina föräldrar , ska käka där också.
Man är lite bortskämd denna helgen med att slippa laga mat , hääärligt.
Sen har jag börjar tro en rolig sak , men det berättar jag inte här för
det kaaaanske inte är så men enligt folk man pratar med så tyder det på ....
MEN jag har ju sån förbannad otur så jag har väl inte turen på min sida idag heller.









Postat av: Lisa

Du är så go :D

2008-10-18 @ 00:35:48
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?