Godmorgon !

Inatt somnade jag inte försen klockan var runt 3 tiden .
Var överpigg & jävlades ordentligt med min käraste som var trött som en svin,
men han fick somna tillslut & då fick jag snällt ligga & glo på tv.
Nu är jag vaken sedan ett bra tag , dricker kaffe & ska strax käka frukost
så fort min andra hälft behagar att komma upp.








Postat av: Lisa

Jag somnade också vid 3 ;P Vet att det inte var menat till mig men jag kände igen mig ^^

2008-10-16 @ 11:11:47
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?