Godnatt ?

Ska överge datorn för denna kvällen nu .
Haft en supermysigt hela kvällen , något som värmde om hjärtat
var när Linn sa att hon inte alls ville gå på discot för hon ville ju mysa hemma
med mig istället & ja , en gravid kärring som mig blir helt blödig av sånt ;)
Sen verkar det inte vara så att jag hade tur idag heller ,
men det återstår att se för det kan komma & försvinna lite som det vill enligt andra.
Jävla pest detta ju , kom med skylt så slipper man fundera på vad som är vad :P
Nu ska jag njuta av att älsk är hemma & tvinga honom att massera min rygg,
så kanske jag mot all förmodan sover lite bättre inatt .
Blä , fasar verkligen för att inte få sova ordentligt en natt till .
Förmodligen slänger jag inte iväg något inlägg försen imorgon eftermiddag,
men det lär ju märkas !

Har även bestämt att Ängla måste vara out of mig mage v. 44
för då kommer Lisa ner hit & hon har varit med på resans gång , från att vi börja planera bullen i ugnen
tills nu & med största trolighet när lillan växer ;).
Vill faktiskt tacka dig för det snyggve ♥








Postat av: Lisa

Ih, jag känner mig hedrad :D Det har varit en underbar resa och den fortsätter ;) And I'm on it!



<3

2008-10-18 @ 11:57:06
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?