Hej , jag mår illa !

Precis duschat & båda höll på att trilla ur badkar efter att det blev skålhett vatten ,
jag fick mina fingrar lagom brända & älsk´s ena fot .
HAHA , vi är duktiga vi !
Sen mitt i allt tyckte jag han påminde om dom där trollen med spetöron i Bumbibjörnarna?
För lite sömn resulterar till jävligt mycket konstigheter med mig .
Nu sitter jag & mår fruktansvärt illa , bud på att försöka kräkas för att slippa sjösjukan
men det är jag väl inte riktigt intresserad av .
Nu ska jag umgås lite med min gubbe innan han sticker iväg till jobbet.
Idag är jobbar han ända till 02.00 , uscha !
Hörs sen !









Postat av: Lisa

Hahaha, hej jag mår illa också ;D

2008-10-16 @ 15:09:11

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?