Hej !

Ett sent första inlägg .
Har inte haft tid att skriva försen nu , haha , otroligt va?
Svärmor har varit här på fika & lite tjöt , sen har jag suttit i telefon en hel del.
Ska strax dammsuga lite & sen gå upp en runda till svärmor .
Får nog lägga mig en stund sen , för inatt har jag knappt sovit
för jag har haft en massa förvärkar & skit .
Att jag sen envisas om att INTE ta alvedon är ju också en grej för sig,
för hade jag gjort det hade jag förmodligen fått lite extra sömn.
Men jag får skylla mig själv & lära mig att inte vara så envis helt enkelt.
Mår även piss illa hela tiden , trots att jag tar maxdosen tabletter dagligen
så biter det knappt & kräket står mig upp i halsen .
Ska det vara såhär nu tills hon kommer blir jag tokig.
 
Idag ska vi äta hos svärmor också , smålänningakäk vettni ;)
Isterband blir det eller som konstiga skåningar säger grynkorv.
Nej nu ska jag nog ta ett litet ryck , sen traska jag iväg med Sina.








Postat av: Beetty

jag förstår dig verkligen, gud så trist :S..

jag hatade att vara gravid på slutet jag med, fy, men jag kan stå ut o vara det EN gång till sen inge mer =) fy fan vad vi står ut med grejer egentligen. tss.. hur känns det anars o bli mamma?

2008-10-02 @ 13:25:25
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?