Hemsk jävla natt...

Inte fått många timmar sömn , vaknat flera gånger varje timma pga värkar.
I morse gick även den omtalade slemproppen .
Fortfarande ca 8-10 min mellan värkarna , kan det inte komma igång snart?
Precis varit hos bm , någon igångsättning görs inte nu för det kommer inte dom på
förlossningen gå med på fastän man kan tycka det kunde vara läge.
Men fick en tid till på Torsdag , har det inte kommit igång kan hon ev. ringa
upp till förlossningen så det får göras en koll eftersom detta är påfrestande som fan.
Gått upp yttligare 2 kg på ett par dagar , får inte sova , kroppen & psyket säger ifrån rätt bra nu.
Men eftersom det inte är risk för mig eller vår lilla tös så sätter dom inte igång mig nu.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ för dom säger jag bara.
Synd att man bor i denna skit kommunen eller snarare tillhör helsingborgs förlossning
för dom är inget vidare helt enkelt.
Idiotkärringen jag pratade med i Lördags därifrån hade skrivit in " inte smärtpåverkad" i journalen,
ehm , okej , nej jag ringde väl för jag hade no life ?
Skitsamma orkar inte bråka & ha mig just nu , för lite sömn resulterar i överdriven känslighet .









Postat av: LAJSA.NET

Haha! Jag trodde du hade åkt in ju! Hon ska komma idag! Det har jag bestämt :P .. Har redan till och med skrivit att du har en liten Oktoberflicka vid namn Ängla.. Hon skulle bara få för sig att ha en snopp aså :P http://underbar.lajsa.net/www/

2008-10-27 @ 10:11:38
URL: http://lajsa.net
Postat av: Anonym

Jag säger som Lajsa;



Jag sa att hon skulle komma i slutet av förra veckan, början på denna, alltså idag eller imorgon ;D



Håller tummarna! ;P <3 <3 <3 Snart kommer jag och hälsar på er!

2008-10-27 @ 11:37:15
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?