Ibland får man spel ...

Ja nu har jag städat klart för idag fast bara kanske,
blir nog lite mer senare efter käket hos svärmor om jag inte är för trött .
Har precis dammsugit, skurat & torkat av i stort sett ALLT.
Vikit in bebiskläderna har jag också gjort.
Men nu fick jag ge mig för jag fick lite väl ont .
Gjorde en hel del trots allt , vilket är härligt för jag brukar ju inte ens kunna dammsuga
mer än 2 minuter innan jag får lägga ner det för smärtan.
Hoho , så nu är man glad för en gång skull.
MEN , fick frispel när hundj-vlen sätter sig & skiter mitt framför ögonen på mig,
när hon precis varit ute & inte ens visar minsta tecken på att hon behövde gå ut .
Ibland undrar jag hur hon tänker , men hon fattade vinken när jag fyade &
sa till henne att hon skulle lägga sig i sin korg , för hon blev också kvar tills jag sa varsågod.
Nu tänker säkert någon , men varför gick du inte ut med henne direkt ?
Tyvärr har det ingen effekt på vår hund för hon gör inte från sig det minsta när hon väl gjort det inne.
Troligen berodde detta på allt kattbajs ätande hon hållt på med men iallfall , blir arg som tusan
när hon inte kan visa att hon behöver gå ut för det gör hon ju alltid annars.
 
Nu sitter jag iallfall i soffan med Sims halvägs upp i huvudet , han ligger på bröstet & huvudet
intryckt i halsen på mig .
Han är ju lagom kelsjuk den katten .
Snart kan jag tänka mig att han börjar jaga mina fingrar över tangenterna för han har spanat in dom ett tag.
 
Jaja , nu slutar min käraste , sen ska han bara hämta upp svågern så kommer dom ,
sen traskas det upp för lite mat i magen .
Just nu är jag rastlös så in i ....
Varför ska man bli det när man inte kan plocka mer ?
Samtidigt är jag så trött att jag hade kunnat somna på studs, rolig kombination .
Nepp , får helt enkelt försöka klura ut något tidsfördriv tills killarna dyker upp.









Postat av: carro

Jo, men det är spännande =D

2008-10-02 @ 20:55:46
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/
Postat av: carro

ja, för dig med! förstår att det inte känns så, mår dåligt när jag läser hur du mår... :(

Krama

2008-10-03 @ 11:31:13
URL: http://medbebisimagen.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?