Jippi

Snart dyker nog älsk in genom dörren .
Jag är inte trött vilket är måttligt roande.
Även ont som tusan i magen , i övre delen kan man säga .
Sen är det ju det vanliga , resten av kroppen .
Synd man inte kan sälja den på blocket & köpa en ny .
Längtar tills tjockmagen är borta & jag kan lova
att jag kommer uppskatta min kropp till tusen efter dessa månaderna.
Så fort gravidfläsket har försvunnit ;)








Postat av: LAJSA.NET

Sjukt fel! Vet många som har det så.. killen vill inte.. Men alltså.. Det går ju inte ihop ju? Då är man inte lycklig? Kanske dags att dra vidare med sitt liv då tycker jag? Även om man älskar varandra?

2008-10-16 @ 01:53:26
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?