Lördag.

Blev ingen bild igår , kommer upp senare idag eller imorgon.
Igår kunde jag knappt gå efter att vi handlat & städat , blev lite omöblering av lillans saker också.
Lyckat , såg ut som en som precis lärt sig gå ;)
Väntar på kaffet & ska fixa frukost sen ska jag väcka älsk som sover som en stock.
 
Idag ska vi iväg vid 12 tiden , hämta syster & sen David , åka & kolla på bil.
Sen blir det umgås med dom hela dagen  , käka tacos & glo på film.
Sina ska ju också med så någon stress hem blir det inte.
Hon bli lika lycklig varje gång hon får träffa "sin" David ;)
Först var det tänk att vi skulle vara här eftersom vår sessa löper
& grisar ner men det löste sig ändå , det hette att det fanns mopp & spann haha.
 
Nu ska jag göra god frukost , så här har jag inte tid att sitta !








Postat av: Lisa

Börjar undra ifall du åkt in :O :O

2008-10-25 @ 15:32:44
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lisa

DU ÄR OCH FÖDER :D JAG LOVAR!!!

2008-10-25 @ 19:01:09
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?