Nej , jag är inte & föder ;)

Haha får slänga in ett inlägg så jag visar mig levande & att jag
inte har ploppat någon bebis än , för hon verkar vara envis som satan !
Men vi får väl se ..
I helgen har vi haft det jättemysigt , fredagen var det ju bara jag & Linn
fram till halv 11 tiden , hon somnade till ett par gånger men hon fick vänta
tills pappa kom hem innan hon behövde gå & lägga sig.
Lördagen var det dans & käk hos mina föräldrar.
Igår tog vi det bara lugnt , på eftermiddagen kom David & Melanie.
 
Imorse ringde kl. redan vid 7 eftersom älsk jobbar det tidiga skiftet , dvs 8-16 vilket
är superskönt att få hem honom lite tidigare , annars har det ju varit kl. 18.
Haha 4 timmar tills han slutar , herrejävlar vad det känns knepigt ?
Gick upp för en timma sedan ungefär efter att ha vaknat & somnat om hela tiden
& försökt få hunden att INTE hoppa upp i sängen , men hon har varit på väg
så har jag bara sagt "korgen" så har hon fattat vinken.
Eftersom hon löper så är det inte mysigt att ha blod överallt .
Hon får ju av sig tikskyddet vi provat så den tanken är att glömma.
Idag ska jag inte göra så mycket , städa lite om kroppen tillåter.
Sen funderar jag på att baka något , men vad är ju en annan fråga.
Nej nu ska jag försöka hinka i mig kaffe & läsa lite bloggar !








Postat av: Anonym

Du får messa när du åker iväg ;P haha!

2008-10-20 @ 14:32:09
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?