Seg dag.

Har varit en otroligt seg dag .
Försökt vila men det är omöjligt eftersom sammandragningarna kommer var 10:e minut
& gör ont som satan , har ju gått från sådär till rätt jävla ont :)
Men man ska inte gråta för det , värre blir det ju så detta är ju inget sen.
Precis duschat i 40 minuter , snarare skållat mig själv men inget som hjälpte för en sek .
Egentligen slutar älsk om en timma men ev. blir det beodrad övertid ,
tråkigt men tänker absolut inte dra hem honom för detta .
Enligt honom ska vi ringa förlossningen sen , för det hade tydligen bm sagt,
eller rättare sagt ,HAN ska ringa förlossningen för jag ringer inte dom för detta .
Jaja.
 
Klura på vad man kan äta idag , inte direkt sugen på något för illamåendet
står mig upp i halsen , men något får man ju göra.
Om inte till mig så till min kära sambo :P









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?