Söndag , städdag ?

Hej !
Tänkte slänga ihop ett inlägg innan jag fortsätter städa.
Igår blev det en lugn hemma kväll & lilla melodifestival tittande,
hon som vann gjorde oss tre tårögda , ja ibland kan man tro att
mina hormoner smittar av sig ;)
Gjorde även köttfärs gulash soppa , Aleex special snarare
eftersom jag gjorde lite på eget vis men satan vad gott det blev.
Sen gjorde jag två smulpajer med äpplen , en med kanel & en med kardemumma.
Hade massa förvärkar så det fick bli ett varmt bad mot nattkvisten,
det hjälpte en hel del vill jag lova.
 
Idag blev vi inte väckta vid 6 tiden utan fick sova till 10 halv 11 .
Linn kom in en gång & sa att hon inte hittade katten bara haha.
Sen precis när vi käkat frukost kom Johan förbi,
nu är han & älsk iväg & kollar på bilar .
Jag & Linn städar lite smått , eller jag städar & hon leker med katten ;)
 
Kommit underfunn med att söndagar oftast blir till en städdag ,
varför egentligen kan man undra.
Men visst är det skönt att ha en bestämd dag , fastän det oftast
blir någon gång mitt i veckan också .
 
Jaja,  nu ska jag återgå till att städa & fixa till här ,
fattar inte hur man lyckats stöka ner så fort ,
eller så är det bara jag som har fått mani på att städa !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?