Telefonkåt & efterlyst.

Precis lagt på luren efter att ha pratat med syster i nästan 2½ timma.
Under tiden har jag varit ute med Sina , käkat godis & haft mig .
Haha , det där med att käka gröt & dricka kaffe gick åt skogen .
Funderar på att slänga på en kanna kaffe men kanske borde hoppa det
för halsbrännan är förjävligt just nu  .
Men det är bara att tugga i sig novaluzid & se glad ut ?
Just nu är det Efterlyst på dumburken , kan man ju inte missa.
Tyvärr har jag blivit helknäpp som gravid & lättskrämd så jag lär väl
pissa ner mig om något konstigt skulle hända eller låta .
Men tur man har två stycken som reagerar på ingenting .
 
Redan Onsdag , känns som dagarna flyger förbi utan att man hinner med ,
känns rätt skönt för dagen till bf kommer snabbare trots att jag tycker
det inte är så nära ändå , kändes mer stressande när det var 2 månader kvar än nu.
Men skönt nog är jag inte det minsta orolig över förlossningen ,
tänker mycket på det men inte med minsta rädsla .
Jag tror helt enkelt på att det kommer gå utmärkt & jag kommer klara det utmärkt,
man har fött barn i åratal så varför skulle det vara värre idag?
Fördelen med att läsa & ha sig om det är ju att jag blir tryggare i det ,
innan kunde det kännas läskigt att klämma ut en hel bebis men nu så känns det ok.
I nästa vecka ska vi även hämta vagnen , ska bli kul som tusan .
Kommer nog kännas ännu mer verkligt när det står en vagn här hemma också .
Sen är det inget mer att tänka på mer än lite smågrejer från apoteket & amningsbh.
Snart är vår lilla ängel här <3








Postat av: Lisa

Precis :)



och tack!! ;)

2008-10-16 @ 00:14:12
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?