Tjockisen är segast i Sverige.

Tjockisen är alltså jag , om ni nu inte greppade det direkt .
Jag är lite väl seg just nu , har hållt igång med grejer hela dagen,
men tror ni jag börjat städa än ?
Nej .
Men inte särsklit chockerande heller , jag har ju en förmågan
att dra på det rätt bra & sen blir jag sur på mig själv tillslut.
Saken är den att jag har så mycket förbannade förvärkar att jag blir sittande istället,
illamåendet står mig upp i halsen & tack vare att jag käkat frukt har jag halsbränna .
Mästare i att klaga jag vet , men det får ni tåla .
Blir inte så mycket positiva tankar i denna bloggen försen lillan tittat ut vill jag nog lova.
 
Innan älsk kommer ska jag iallfall ha dammsugit lite ,
det är ju det enda som behövs .
Så ska jag försöka vila en stund , det vill säga sova !
Sen blir det ju äta hos svärmor , skönt att slippa tänka på det .
Nu ska jag ge Sina lite falukorv som blev över från igår ,
då blir väl hon lycklig .
Hon hade ju superkul hos sin farmor & hade tuggat sönder
en soppåse för det fanns pizza i den , hon är rolig emellan åt  ju.









Postat av: Angiie

Sambon jobbar ju 24/7 nästan så han pallar ju inte att ta honom när han äntligen får slappna av.. och alla andra har alltid härligt bra ursäkter.

Nu var det dock så att svärmor inte kunde pga hennes mamma åkte in på sjukhus för typ femtioelfte gången.. men det gjorde inget =)

2008-10-02 @ 19:03:22
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?