Varför ska dom jaga ner folk?

Jaha , knackade på dörren precis .
Någon från Bertmarks förlag .
Jag stod ju som ett frågetecken & sa att nej tyvärr är Daniel inte hemma .
Gick han ?
Nepp , utan han börja mala på att dom ska göra en årsredovisning & undersökning
eller vad han yrade om ...
Så frågade han om jag visste vilka dom var , vilket jag gör .
Då blev det ifrågasatt hur jag kunde veta det  för det är ungefär 1 av 100 som gör det.
Spelar det så stor roll hur jag kan veta det .
Iallfall upplyste jag om att älsk var på promenix med hunden så han skulle återkomma !
Får väl se när han dyker på dörren igen .








Postat av: sarah

usch. vet hur det känns.. hade det också ett tag men det gick över. kramkram

2008-10-22 @ 21:30:44
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Orka ;P



SNART KOMMER HON! :D Hoppas att jag hinner träffa henne. Detta kommer att gå bra. ;) <3

2008-10-23 @ 07:13:47
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?