39 dagar kvar.

Igår hade vi en mysig dag hemma med lite filmer & bad.
Somnade direkt nästan när jag la mig i sängen .
Dock har jag inte sovit så bra inatt heller, vaknat ett antal gånger & haft fruktansvärt ont.
Gick upp först halv 11 tiden idag , gick ut med Sina & käkade frukost.
Nu sitter man här , huvudvärk & en öm kropp.
Jag är så förbannat trött på detta nu , KOM UT MED DIG UNGE !
Seriöst , just nu känns det bara piss , därför kan jag inte vara glad för en sekund.
Känner mig som en demprimerad skugga som går runt av ren rutin.
Jag är så otroligt tacksam över att jag har Daniel & familjen som finns där,
utan dom hade jag nog bara legat i sängen & mått piss.
Djuren gör också sitt , jag blir illa tvungen att hoppa ur sängen ,
ge dom kärlek men det är värt det för man får så mycket tillbaka.
Sina har även börjat löpa ÄNTLIGEN , duktigt nog så har hon lärt sig
att ta upp det efter sig så vi slipper ha golv som liknar en mordplats.
Sen har vi ju ett annat irriterande moment idag , idioterna på jobbet har fortfarande
inte skickat papprena jag skulle haft i Fredags , får jag inte dom imorgon så ska jag ringa eller
gå upp dit & har dom inte gjort klart dom får dom ju skriva dom direkt,
för jag kan inte gå en månad till utan pengar .
2 månader redan utan , inte en jävla månad till , för det är väl stress om något
att man bara har en inkomst att leva för när man har femhundra grejer man måste lägga pengar på.
Nej , jag ska inte ens lägga energi på den saken idag utan försöka stressa ner allmänt.
Annars så skriker jag nog rätt ut !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?