Återigen till "Mia".

Okej du fick adressen av Sara , du tror då på fullaste allvar
att du skulle få tillgång till min låsta blogg som antagligen inte är något för hennes ögon
då hon tidigare använt mina ord emot mig , för ventliera fritt är inte tilltåtet.
Och med all säkerhet så kommer det jag skriver ut om du skulle få tillgång till den ,
om inte undrar jag ju hur det kan komma sig att HON ger dig MIN bloggadress &
nyss hade du läst den i flera månader & sen helt plötsligt satt ni på datorkurs tillsammans,
samma sak som igår då ?
Konstigt nog ringde hon hemmifrån IGÅR , men ni kanske har datorkurs hemma hos varann?
Jag har inget emot henne eller dig , jag bara undrar varför man inte är ärlig från början,
är man så nyfiken så får man ju fråga det man undrar över  .
Jag vill däremot slippa allt jävla bråk & tjafs , därför väljer jag att börja
låsa vissa inlägg då det KAN röra mina tankar kring situationen vi har idag.
Det innebär inte att jag kommer baktala någon eller något , mer mina funderingar
som jag inte kan få rätt på & några svar oavsett om jag vänder mig till den som sitter med dom .

Men om du nu heter Mia Lundgren , varför använder du dig av en mail adress som inte ens existerar?

Sen , nej alla är inte från skurskär och är sara , men komiskt nog är det ju Älvkaleby !








Postat av: LAJSA.NET

Åh! Vad händer? Jag vill läsa din låsta :D

2008-09-10 @ 14:03:05
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?