Den stora valrossen är tillbaka.

Nu har jag vaknat upp ur min bloggkoma känns det som , vi får väl se !
Förra veckan var Älsk sjuk vilket resulterade i att han var hemma hela veckan,
i vanliga fall brukar man ju inte studsa ur sängen runt 7-8 på morgonen när man
är sjuk eller för den delen ledig från jobbet , men det gjorde vi varenda dag.
För vi hade lite grejer att fixa & dona med, blev lite bebisshopping, bankärenden, fika hos morsan,
handla mm . När vi sedan kom hem var ju klockan ingenting , men båda helt slut &
älsk sämre . Stackarn har haft feberfrossa & hela baletten .
Nu är det min tur , har åkt på en rejäl förkyldning , hostar som tusan & näsan varvar mellan täppt & att rinna.
Älsk är väl inte hundra än men åkte till jobbet ändå !
Sen var det föräldrarutbildningens första besök i Torsdags , det är det tråkigaste & mest meningslösa vi varit med om,
vad skulle man få ut av det egentligen?
I fredags begav vi oss in till helsingborg 22.00 för att fika med Niklas & Sandra ( hans flickvän ) ,
var jättemysigt , sen åkte vi ner till hamnen & satt där ett bra tag.
Var väl hemma runt 1 tiden & stupade i säng.
Såg jävligt roligt ut eftersom Sandra även hon är gravid & ska ha en månad innan mig.
Jag kom gungandes som en pingvin & sen Sandra som var snäppet värre haha.
Men är man på tjocken så är man ju , då får man se lite små knäpp ut ;)
I lördags hämtade vi Linn runt 12 tiden , sen åkte vi till Älsk´s mormor , var där hela dagen,
sen i går var det upp med tuppen för Linn skulle spela fotboll .
Dom vann med 13-1 första matchen & förlorade andra med 2-3 .
Men det var roligt iallfall .
Sen lämnade vi lilltjejen & åkte till Sofia, tjöta med henne sen blev det lite mat i kistan,
blev kebabtallrik  , dock hade en tallrik räckt till fler personer för det var rejält med käk .
På kvällen var lilla jag helt slut för jag inte fått sova mitt på dagen så jag slockande i soffan när
vi glodde på film , samma sak skedde i lördags kväll .
Powernappar sent på kvällen , ny metod haha.

Idag är jag inte det minsta pigg , mår uselt & ska nog gömma mig under täcket & kurera mig.
Hatar att vara sjuk & speciellt när jag får svårt att andas .
Mina planer på att städa har jag lagt åt sidan helt & hållet ,
orken finns inte där för en sekund .
Ska spara mina krafter tills senare , älsk ska hämta skötbordet efter jobbet,
så det blir att dona lite med det , lägga in kläder & sånt där .
Nej , nu har jag inte mer att skriva .. :P








Postat av: sara

Jag fatar lixom inte vad man ska göra i första fältet när man ska bli medlem på blogg.se hehe kan du förklara lite =) tacksam för svar

2008-09-01 @ 13:32:50
URL: http://www.metrobloggen.se/saris1989

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?