Godmorgon !

Så var det Onsdag idag , dagarna bara går ...
Varit uppe ett bra tag men är otroligt trött ändå.
Ska snart tvätta också , men har ingenting att tvätta egentligen så vafan?
Jaja, vi får se hur jag gör .
Annars händer det inte allt för mycket idag .
Lägenheten jag hitta igår var inte samma vi redan varit på visning på som jag trodde.
Så vi får väl se , kan ju vara bra & kolla ändå ?
Jaja , helt slut i huvudet så jag har väl inte mycket att skriva.

"Mia" - Nej men det är konstigt sammanträffande med inloggningstider med en annan person,
samt när du har kommenterat , rätt lätt att se bluffen !








Postat av: Mia

Data kurs i skolan med Sara. för jag antar att det är henne du tänker på?

2008-09-10 @ 12:29:07
Postat av: Mia

Alla härifrån skutskär är inte Sara, fick adressen av henne:) Så kalla mig inte lögnare. men vi glömmer det hela för du behöver verkligen inte ge mig lösen om inte du vill men det är väl bara att säga det istället.

2008-09-10 @ 12:34:31

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?