HAHAHA

Jag har börjat tröttna på att ungarna på gården provocerar min hund
genom att skrämma henne , skrika mot henne mm .
Har balkongen öppen & visst fan står dom & gapar på henne.
Kul nog kan vi ju bara säga "skall" så skäller hon vilket jag gjorde nu ,
annars är hon ju tyst men blir väldigt oroad när folk gapar ,
ställde mig i öppningen & sa till dom att låta henne vara annars släpper jag ut henne.
VILKEN EFFEKT , dom fattade & låter henne vara nu .
Visst, fult att göra så kanske men eftersom Sina är livrädd för barnen här omkring
för deras jävla grejer så får det vara så .
Kan inte deras föräldrar lära dom respekt så ...


Jaja , håller på med käk nu , blir lax & potatisgratäng , ny variant ;)
Sen äppelkaka efter det :D








Postat av: lina

Åh vad gott med lax o potatis gratäng!

Nu blev jag ju hungrig... får väl ta en nattmacka då :P

2008-09-15 @ 01:11:22
URL: http://flasarn.blogg.se/
Postat av: Fia

You go girl! :) hade samma problem med våran hund och ungar som trakar henne.. Men efter att jag pratat med deras föräldrar så är det lungt igen. dom kastade till och med sten på henne.. Vilket gjorde mig förbannad så då trillade den sista dropen över.. Föresten grattis till bebben i magen, fick mitt första barn för snart tre månder och det var verkligen en häftig upplevelse.. :)

2008-09-15 @ 01:21:28
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, du är så söt :D



Du, lösen till den skyddade bloggen tack :P

2008-09-15 @ 01:58:26
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: LAACY

men fy va elakt!! Jävla skitungar, som tur är tycker alla barnen på gården häromkring om maya och brukar säga hej när hon står och tittar på dom från balkongen ..



ang förra inlägget, så jävla trött på den diskutionen att alla amstaff/rottweiler/pitbull/ m.m är farliga .. att folk ens tänker tanken att man skulle utsätta sitt barn för fara sjukt, de ska inte ens lägga sig i .. tror man själv vet om ens hund är en fara inget någon annan kan varna en för bara för man har en amstaff .. de raserna som finns högst registrade att ha bitit barn är faktist taxar pudlar & golden ..

2008-09-15 @ 13:00:31
URL: http://mami89.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?