Härligt väder !

Ja , det får jag allt säga .
Fick en känsla av lyckorus nu när jag var ute med Sina.
Solen skiner , lite halv kalla vindar . FRISK LUFT !
Härligt värre , hade det inte varit för höfterna hade jag gått en lååång promenad i skogen
med Sinowitch så hon hade fått lite motion.
Har precis tryckt i mig makaroner & rivna morötter , gott som bara den .
Så nu är man proppmätt & övertrött.
Ska vila en stund nu iallfall :D








Postat av: Erla och nathalie

Kolla gärna in våran blogg, hoppas du får enbra dag!

2008-09-25 @ 01:00:39
URL: http://erlanochnattan.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?