Hemkommen & försäkringskassan.

Japp nu är man hemma igen efter lite fika hos svärmor.
Skulle egentligen börjat städa men nu är jag aptrött & mår illa som ett svin .
Men så såg jag nu att läkaren ändrat dosen på medicinen också , precis som han kunde läsa
mina tankar utan att jag nämnde det för nu ska jag ta 2 tabletter 3 ggr om dagen om jag vill .
Innan var det bara 2 st om dagen .
Men jag vill ju helst inte ta en massa , men nu får jag nog ge mig & ta vad som behövs
för att må såhär orkar jag inte .
Sen hade jag fått brev från försäkringskassan , nu ska jag fylla i samma förbannade papper
som jag skickade in förra veckan , antagligen för sjukskrivningen blev förnyad men
herregud , tror dom något ändras ang. arbetsuppgifter eller ?
Sen skickade jag med båda sjukskrivningarna i det andra så .
Jaja, blir inte klok på deras system.
Nu ska jag titta på lite tv & läsa tidningen för det hann jag inte i morse,
sen kanske jag smäller i mig lite äppelkaka från igår :D








Postat av: LAJSA.NET

Alltså.. du får nog checka batteriet till din hörselapparat :P ... Stod typ max 20 m bakom er på Maxi ikväll.. vid ooosten.. Fan vad du är döv för jag riktigt skreeek AAAALEEEX!! :P

2008-09-15 @ 22:20:12
URL: http://lajsa.net
Postat av: LAACY

jaa så himla söööta är dom, visst är materialet härligt .. de var typ de och de söta små öronen jag astnade för

2008-09-16 @ 00:07:48
URL: http://mami89.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?