Hormonerna anfaller.

Jag känner mig lite på krigstigen idag.
Kan måla fan på väggen också ;)
Nej då jag behöver lite hormondödande medel så blir allt bra.
Just nu får kaffe duga för något sådan medel har jag inte uppfunnit ännu.
Känner mig rent ilsken innuti utan andledning , hormondjävlar,
hade kunnat slita tag i vem som helst på gatan & ge dom en utskällning för ingenting?
Haha , nej vad hemsk man låter & tråkig också för den delen.
WOOOW , nu fungerar tv4 också , innan gick det inte så jag missade Hem till gården,
jo man bli lite hjärndöd av att gå hemma & vänta på att man ska få en bebis.
Men nu är det Nynne , rätt kul ibland , hon är lite egen.



Min hund är tråkig nu också , hon bara ligger & gottar sig här bredvid & glor på tv.
Latast i världen ?
Jo , jag tror nog det.
Vissa gånger total strejkar hon på kissrundorna & lägger sig ner i gräset , rullar lite ,
ligger kvar & glor på en som man vore knäpp som vill gå vidare.
Första gången blev jag så full i skratt , en morgon med härligt solsken,
hon gör det hon ska sen lägger hon sig & VÄGRAR gå .
För det andra är hon egen gällande andra hundar,
är vi ute & går kan hundar skälla bäst fan dom vill , hon skiter i dom .
Men oj oj oj , om det dyker upp en hund på tv eller utanför börjar hon.
Hon har en förmåga att ställa sig uppe på tvbänken & studera vovvarna på tv & sen börja
skälla, försvinner dom ur bild , försvinner hon ur rummet & tror dom kommer ut på andra sidan !
Jaja , ni ser själva hur lite jag har att skriva om så jag skriver en hel roman om min hunds beteende .








Postat av: Anonym

Haha, vi sitter och skrattar åt dig :D Du är så söt ^^

2008-09-10 @ 14:39:31
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: maria

hehe ja och ont gjorde det :P jasså du också hehe då kanske vi ligger på BB tillsammans :P Pappa har nyss köpt ett skötbord till oss =) skit finnnnnt med inbygd badbalja =)

2008-09-10 @ 15:23:30
URL: http://andreasflickaa.blogg.se/
Postat av: sesse

Tack så mycket :) lycka till med lillan & förlossningen!

2008-09-10 @ 15:30:22
URL: http://soulstone.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?