Ibland är familjeliv rätt bra ändå .

Så är det nog,  man inser att man inte är själv med det man känner vilket ger lite tröst.
Jag är ju som alla redan vet jävligt trött på att vara gravid , jag vill inget annat än få ut lilltjejen.
Men jag kan med handen på hjärtat säga att jag haft dåligt samvete för jag inte gillat att vara gravid,
de få dagarna jag njutit till fullo kan jag räkna på en hand.
Men jag vet om att ALLA kan inte älska att gå runt med tjock mage , mindre må bra hela tiden.
I mitt fall har jag ju mått skit hela tiden & lär ju inte må bättre nu i slutet heller.
Allt har ju blivit värre  , mina kräktabletter har slutat fungera, efter två legrigan mår jag lika illa
& kräks som ett svin , varför kan inget gå som en dans på rosor , UTAN taggar.
Men det är lite av en lättnad att det finns fler som känner som jag gör,
varför ska man skämmas för man hatar att gå gravid ?
Jag älskar ju den lilla som kommer ur det men resten är en pest & pina.


Just nu känner jag mig som en bulimiker , äter & kräker , äter & kräker.
Nu är jag rent gråtfärdig för halsen är totalt uppriven & magen skriker efter att fyllas ut med mat.
Jag kan ju hålla på såhär i evigheter , allt som kommer ner kommer upp lika fort igen.
Nej jag orkar snart inte med detta , det är nästan exakt 2 månader kvar,
hur ska jag få energin att palla slutspurten ?!

Nu ska jag ner i tvättstugan & slänga in lite tvätt.
Sen ska jag försöka sova en stund så kanske , mot allt förmodan mår jag bättre efter det !








Postat av: Beetty

jag förstår precis hur du tänker, jag hatade o vara gravid, men mina två barn jag fött älskar jatg högst av allt på denna jord.

Man får tycka att graviditeten är pissjobbig och allt utan att folk ska lägga näsan i blöt. Stå på dig gumma!

Puss Beetty

2008-09-03 @ 16:49:31
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: sesse

Slutspurten har man alltid energi till! Tro mig.. min var inte den roligaste.. trodde aldrig jag skulle orka jag var så trött & mat tänkte jag inte på de dagarna jag hade värkar.. Men jag klarade de.. det värsta var efteråt, när man kände hur trött man var. Matlusten kom inte tillbaka på några dagar.. åt nästan ingenting på bb, glömde bort de. kände ingen hunger..

2008-09-10 @ 00:52:25
URL: http://soulstone.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?