Lördag...

Jaha , efter en natt med halv kass sömn & vaknade med en öm kropp var jag inte på topp.
Mamma ringde vid 10 tiden & fråga om vi ville komma på käk , klart ;)
Åkte väl runt 1 tiden , kom dit & då stod hon med käket g,
dock verkade fläskfilen halväcklig fast den hade utgångsdatum i oktober
så det blev kyckling istället , skit gott iallfall .
Danne åt några bitar av det färdig stekta köttet fastän vi sa att det inte var så klyftigt,
men det märkte han sen för magen sa ifrån HAHA , soptunnan själv ;)
Hon hade även handlat några bodysar till Ängla , två filtar & ett par byxor.
Sen en låda med mars delight till oss , gottans !
Lite fika på det & sen åkte vi hem till djuren .
Möttes av en överlycklig Sina som för en gång skull inte hoppade ner hos
utan faktiskt lyssnade på att hon skulle sitta .
Sims var lite små tjurig & ville inte klappas men sen så kom han & ville upp.
Lite kel & gos så var han glad igen haha.
Älsk åkte iväg till Johan & Carro, skulle egentligen med men eftersom jag inte
mår särsklit bra idag , dåligt samvete har jag för att jag stannade hemma men samtidigt hade jag inte
varit något vidare sällskap & jag behöver stressa ner en hel del..
Så nu sitter man här iallfall & försöker slappna av lite.
Sims har hittat perfekta platsen uppe på skötbordet , vi har ett som är som en byrå + hylla.
Så han ligger uppe på hyllan & Sina struttar runt & gör nada .
Får väl sätta på lite kaffe & kränga choklad ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?