Lördag.

Jahapp , idag steg man upp kl. 8 för att tvätta .
Sen blev det frukost & iväg med Linn som skulle dansa,
åkte upp till lasarettet för att hämta ut min medicin men självklart öppnade dom inte försen kl 15.00 !
Hämtade Linn & lämna henne , sen upp till svärmor .
Älsk åkte precis , dom ska iväg & spela paintball med jobbet nu , sen kommer han väl hem en runda,
sen ska dom & käka ikväll .
Haha , ska bli kul att höra hur det gått på paintballen , eftersom vissa skulle spela i enbart
linne & shorts , de hade lite tävlingar , de som hade minst på sig , samt något om vem som kunde
skjuta arbetsledarna mest . HAHA.
Själv skulle jag egentligen till mina päron men eftersom både pappa & lillasyster är allergiska
& vi inte hade hundvakt blir jag hemma , men är rent slut så det är rätt skönt ändå.
Nu ska jag glo lite på tv , lär slummra till eftersom jag är tröttare än tröttast.
Sovit dåligt inatt , vaknat ett antal gånger så det behövs lite vila ;D









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?