Nu är man nyvaken ännu en gång.

Väcktes av att det banka på balkongdörren precis , lagom roligt
för Sina började ju skälla & jag flög ur soffan , det var dock bara Dennis som skulle ha nycklar
men man blir rent chockad när man väcks så .
Nu ligger Sina & gosar med mattan , ja hon grymtar av att det är skönt att ligga där:P
Snart lär hon ändå sitta i huvudet på mig , för det är ju skönare haha.
I samma stund som jag skrev den meningen la hon sig här hos mig .
Jaja , ska vakna lite till liv, funderar på att slänga på lite kaffe !










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?