Nu har jag gjort mitt för idag.

Jag får ju påpeka hur hemskt det är att vara på tjocken när man städar,
hur hemskt det är att ha jobbig foglossning samtidigt.
Det resulterade i att vardagsrummet blev finfint & nu har jag mega ont .
Snyggt jobbat , det banar verkligen bara utför i mitt fall känner jag.
Efter någon sekund med dammsugaren i högsta hugg kände jag hur ryggen värkte.
Tack & lov för man har världens bästa & förstående sambo som tar hand om städningen senare ;)
Nu ska jag kränga chockladpudding & bli fetare , men det får man lov att göra när man är gravid haha.



Får se om jag ordnar med en låst blogg idag eller i veckan iallfall , men det märker ni när
det kommer igång .
Usch , hatar egentligen att behöva "gömma undan" vissa delar , men så är det när människor
ska vara halv knäppa & vrida & vända på allt till något helt annat.
Sen kan det ioförsig vara rätt skönt att veta vilka som läser , sen har det ingen större betydelse
vem det är , men jag vet om vilka som läser mina innersta tankar.








Postat av: sesse

Varför skulle man bara tappa vätska?

2008-09-09 @ 17:54:27
URL: http://soulstone.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?