Rubrik , nejdå.

Älsk & hans arbetskompis kom hem en sväng , hade varit lyckat iallfall.
En av killarna hade sprungit runt lite lullad i huvudet & i enbart shorts ,
haha nartuligtvis var det ju roligast för alla att försöka träffa honom.
Älsk hade faktiskt bara två träffmärken på kroppen , trodde han skulle komma hem
helt rödprickad, men hans tröja var full med gul färg ;)
Måste ju säga att han är härlig min sambo , han ska inte dricka en droppe under middagen,
just för ifall att & så , men samtidigt har han inte druckit något sedan jag blev gravid hehe:P
Nu springer Sina runt vaktar hemmet & min , så gör hon alltid när Daniel inte här på kvällen.
Då blir hon som en hök & hör minsta lilla ljud .
Sen att hon är fegare än fegast är en annan sak .
Sitter & tittar på "Musikmaskinen" på kanal 5 , rätt som det var dök Blondinbella upp,
vilken människa !!! Nej jag kan inte med henne för fem öre .
Men programet verkar rent segt iallfall ...










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?