Städa , hur gick det ?



Jag har ännu inte börjat med städningen , är ni förvånade?
Det är inte jag , för jag har verkligen svårt att få tummarna ur röven förtillfället.
Trött & sliten , så känner jag mig , hur motiverad är man då till att börja städa !
Men ska sätta igång så fort jag skrivit klart här faktiskt , NU SKA JAG !
Om orken finns så ska jag fixa mina naglar , dom är som rakblad om inte tunnare,
så lite gele skadar inte att lägga på så naglarna inte går åt hevlete nu när jag väl lyckats odla egna ;)
Nej , nu får jag väl ta mig i kragen & göra något vettigare , som att städa :(








Postat av: mia

Hej! såg att du börjat med lösenordsskyddade inlägg nu, får man tillgång till dem? Har läst din blogg ett par månader nu, och den är en av dom bloggarna jag längtar efter att läsa... hopps det är bra med dig och familjen... kram Mia

2008-09-09 @ 14:51:46
Postat av: Johanna Sari

Gillar din blogg och läser väldigt gärna den låsta också :)

2008-09-09 @ 21:58:39

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?