Sugen på gott.

Jag har ett enormt sötsug nu , men på vad är en helt annan fråga för det vet jag inte själv.
Precis tyckt i mig en gorby´s pirog , gottans !
Sitter & tittar på Ellen ( talkshowen ) , en liten knatte som inte är gammal
dansar extremt bra , imponerad blir man minst sagt.
Ska väl snart börja ta tag i städningen också , blir nog bara att dammsuga & lite små plock.
Kan väl inte påstå att jag har någon större lust men måste man så måste man .
Ska även ta fram lite kyckling , så blir det mat i magen idag också ;)
Kanske blir lite bak också för att stilla sockerbehovet , lär märkas.

Jaja ..








Postat av: Lisa

Vi är duktiga vi :)

2008-09-05 @ 19:25:16
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?