Tacka vet jag legrigan !

Jag får väl säga det , utan dom hade denna dagen gått käpp rätt åt hevlete,
illamåendet har varit hemskt idag , men jag har tagit 4 legrigan hittills,
vilket har stillat skiten lite iallfall.
Ängla har rena kriget i magen , då menar jag verkligen KRIG !
Ser ut som någon tagit över magen & den hoppar & studsar åt alla håll & kanter.
Sina & Sims ligger just nu på varsin sida om mig & sover , tråkiga djur,
eller tja , rätt skönt ändå , för Sina är ju hel jobbig just nu  !
Snart kommer Älsk hem också , skönt med helg så man har lite sällskap,
jag börjar gå mig själv på nerverna & jag kan ju inte lämna mig själv direkt ;D
Kan även berätta något helt otroligt , jag har inte somnat alls nu på dagen .
Håller tummarna för jag vaknar sent imorgon så jag inte ligger klarvaken kl. 7 på morgonen.

Imorgon byts det vecka , alltså går jag in i v.35 .
Det är inte lång tid nu , oh , förväntansfull är jag milt sagt.
När jag & mamma pratade om förlossningen innan så sa jag att jag kommer
väl skutta runt överlycklig när det sätter igång & fantisera om hur härligt det kommer vara
att slippa må illa , vara stor som ett hus & främst av allt , bli bra i fogarna så jag kan RÖRA mig !
Sina kommer få en chock & säkerligen strejka rätt rejält när jag kan börja gå normalt igen,
eftersom jag kommer ta igen alla promenader mm jag missat som gravid.
JAG LÄNGTAR !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?