Tisdag .

Godmorgon !
Vakna vid 8 när Älsk gick upp , sen försökte jag somna om men min urinblåsa ville annat,
så jag fick snällt hoppa ur sängen & la mig sen igen , precis när jag höll på att somna
började hans jävla väckarklocka ringa , kände irritationen över att han inte kunde stängt av den ordentligt
INNAN han åkte haha .
Jag kan ha ett trevligt humör om morgonen , men det har faktiskt blivit bättre sen jag blev på tjocken.
Sen började Sina skälla för någon hund stod utanför & gjorde samma sak .
Sims börja mjaua som en tok för att få gos.
Då fick jag helt enkelt se mig själv som slagen & gå upp.
Varit ute med hunden , käkat frukost & nu sitter man här.
Dom små bovarna som väckt mig ligger här bredvid & sover .
Ska strax fixa till mig & traska upp till jobb , lämna papper dom ska fylla i till fk .
Jobbigt nog måste jag slita fram alla skor jag äger för att om mina sumofötter
kommer i något par , för dom jag kunnat använda går knappt längre &
 tofflor känns lite illa i detta ruskiga vädret.

45 dagar till bf.
Det är ju inte länge , herregud, lite panik får jag nog trots allt.
Men fyfan vad skönt att slippa denna magen , återfå rörlighet & mest av allt ,
VÅR LILLA TJEJ ( om hon inte kommer ut med snopp vill säga)
Imorgon är det dags för bm besök , hoppas att hon fixerat sig ,
då känns det inte lika hemskt , för då är det klart för henne att komma när hon vill .
Sen spelar det ju ingen roll om hon är fixerad , kan ju dröja över tiden ändå,
men det ska vi nog se till att det inte händer !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?